جهادسایبر

بررسی مسائل روز سیاسی و فرهنگی

جهادسایبر

بررسی مسائل روز سیاسی و فرهنگی

سخنرانی امام خامنه ای انتخاب خوب

جمعه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۲، ۰۶:۵۳ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

آنچه که در این فاصله در این فرصت مهم است این است که مردم علاوه بر همت بر حضور همت بر انتخاب خوب داشته باشند . . . یک انتخاب خوب نه فقط در طول چهار سال گاهی در طول ده ها سال تاثیراتش بر کشور باقی میماند . . . باید معیار ها را شناخت . . . اجمالا معیار اصلی این است که کسانی بر روی کار بیایند که همتشون بر حفظ عزت و حرکت کشور در جهت هدف های انقلاب باشد . . .آنچه که ما از خیرات و برکات بدست آوردیم به برکت هدف های انقلاب بوده است و هر جایی که ما کم آوردیم ، عقب ماندیم شکست خوردیم به خاطر غفلت از هدف های انقلاب اسلامی و هدف های اسلامی بوده است . . . انسانهایی باشند اهل استقامت اهل ایستادگی زره ای پولادین از یاد خدا از توکل بر تن خودشون بپوشند و وارد میدان شوند .
شعار ها را نگاه کنید ببینید شعار هایی که تعیین میکنند چه جور شعارهایی است گاهی بعضی ها برای حالا اشتباه میکنندالبته برای جلب آراء شعار هایی میدهند که این شعار ها از حدود قدرتشون از حدود اختیاراتشون بیرونه این ها را مردم هوشمند ما میتوانند بشناسند مراقبت کنند دقت کنند آنچه را که برای مردم لازم است آنچه برای فوریت بیشتری دارند آنچه که با واقعیات و امکانات کشور سازگار است آنچه که به افزایش قدرت درونی ملت می افزاید آنها را در شعار هایشان بگنجانند این یکی از معیار هاست .

در تبلیغات انتخاباتی در شعار های انتخاباتی آنچه که اهمیت دارد این است که مواضع عزت آفرین و صحیح و عاقلانه و حکیمانه ی انقلاب و نظام تثبیت بشود. مبادا در شعارهایمان به ضید و امر در خارج از این مرزها یا آدم هایی در داخل مرزها ما چراغ سبز بدهیم.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۴
سید محمد جواد حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی